Make up i teretana

U teretani je jasno pravilo što se make up-a tiče: manje je više! Šminka za vrijeme vježbanja i znojenja najgore je što možete raditi svome licu, a s time se slažu svi dermatolozi.

Kombinacija znoja i šminke začepljuje pore što rezultira prištićima, miteserima i sl. kožnim problemima. Izbjegavati tekuće ili pudere u prahu, rumenila, olovke za oči i obične maskare. Umjesto toga, nanijeti BB ili CC vodootpornu kremu koje njeguju kožu tako što ju vlaži, dopušta koži da diše ali ujedno lagano prekriva nedostatke. Uz to, većina boljih BB i CC krema sadrže i zaštitni faktor pa će vaša koža biti zaštićena od sunčevih zraka kojima je izložena na putu prema teretani ili vježbanju na otvorenom.

Ono što može izazvati veću štetu od ”nošenja” pudera u teretani, svakako su jako našminkane oči. Nitko ne želi da se maskara i olovka tijekom treninga počnu  slijevati ispod očiju ili u oči! S toga je najbolje koristiti vodootpornu maskaru, dok je olovku za oči i dalje najbolje izbjegavati. Sloj nekog balzama za njegu usana bit će dovoljan, a obrve lagano popunite olovkom ukoliko to smatrate potrebnim ili još bolje- samo počešljajte.

Ako vam ne smetaju vaše nepravilnosti (ili ih imate vrlo malo), najbolje je ostaviti kožu da diše i time ju učiniti zdravijom i kasnije ljepšom. Nema boljeg osjećaja od vježbanja bez šminke, pokušajte J

5 stvari koje biste uvijek trebale imati u sportskoj torbi:

  1. Dezodorans kako bi ga mogle nanijeti i prije samog vježbanja,
  2. Vlažne maramice koje će poslužiti osvježavanju tijela ukoliko se ne tuširate u teretani,
  3. Manji i čisti ručnik za lice kojim se možete brisati za vrijeme treninga,
  4. Nova i čista odjeća u koju se presvlačite odmah nakon treninga (većina žena samo izleti iz teretane u mokroj odjeći od vježbanja),
  5. Šampon za suho pranje u spreju te češalj kako bi se kosi vratio volumen i uklonili znakovi napornog treninga.

Što je s kosom koja se brzo prlja i masti zbog znojenja?

Što se njege kose tiče, složite ju u rep ili punđu kako ju ne bi dirali s prljavim rukama i time ju brže mastili. Ako svakodnevno vježbate tada vjerojatno imate problem s bržim mašćenjem kose, a ne želite ju prati baš svaki dan. Tu uskače super brzo rješenje u obliku šampona za suho pranje kose u spreju.

Nakon vježbanja raspustite kosu (osušite fenom ako je potrebno) te nanesite šampon za suho pranje koji će osvježiti vašu frizuru i dati joj volumen. To je ujedno i moj trik kako održavam kosu svježom i ne perem ju češće od 2x tjedno.

add comment